19 października 2013

"Każdy szczyt ma swój Czubaszek"

Autor: Artur Andrus, Maria Czubaszek
Tytuł: "Każdy szczyt ma swój Czubaszek
Wydawca: Prószyński i S-ka
Liczba stron: 320
Rok wydania: 2011


Każdy szczyt ma swój Czubaszek [Artur Andrus, Maria Czubaszek]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

Recenzja:

Pani Maria Czubaszek, dziennikarka, pisarka, satyryk, autorka tekstów piosenek, prowadząca cykle w radiu. Wiele można by było napisać jeszcze o tej kobiecie, ale na pewno nie to, że jest nudna. Od najmłodszych lat wiedziała czego chce, co chce osiągnąć. Opowiada o swojej przyszłości, małżeństwach, "udanym rozwodzie" oraz o znajomościach np. z Jerzym Dobrowolskim, Ireną Kwiatkowską, Wojceichem Pokorą, Jonaszem Koftą i wieloma innymi.

Muszę przyznać, że czytałam książkę na raty. Nie, nie dlatego, że mnie nudziła. Moje przerwy w czytaniu były spowodowane zajęciami na studiach. Wywiad pana Artura Andrusa z panią Czubaszek ukazuje ją jako osobę niebanalną, która nie boi się wypowiadać tego, co myśli. Pamiętam, że oglądając ją w programie "20m2 Łukasza" po raz pierwszy dostrzegłam, że jest to kobieta, która szczerze mówi o świecie, w którym obecnie przyszło nam żyć. Nie boi się tego. Tak, jest kontrowersyjna, ale nigdy nie robi czegoś, co jest sprzeczne z jej wartościami. Można powiedzieć, że pani Maria ma "charakterek" i nie ukrywa go.

Ciężko jest mi pisać o wywiadzie, jakoś go ocenić.Książkę czyta się naprawdę dobrze, wzbogacona jest o wiele materiałów z prywatnych notatek, zdjęć.  Język jest przystępny - czułam się, jakbym przysłuchiwała się tej rozmowie.



Źródło okładki: proszynski.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.