20 października 2013

Witam wszystkich :)



Witam wszystkich, a szczególnie tych, którzy czytają moje wypociny :) Jak sami zauważyliście wpisy pojawiają się dość rzadko. Odczuwam potrzebę wyjaśnienia, dlaczego tak się dzieje. W związku z nowym rokiem akademickim i bardzo napiętym planem zajęć, nie mam czasu czytać tyle, ile bym sama sobie tego życzyła. Postaram się pisać na bieżąco, jednakże studia rządzą się swoimi zasadami.

Jest to informacja do tych, którzy czytają mojego bloga. Mam nadzieję, że wśród wszystkich użytkowników, którzy natknęli się na niego, są tacy, którzy zaglądają tu od czasu do czasu :) Bardzo dziękuję wszystkim za to, że oglądacie go, poświęcacie kilka cennych minut na to, by zapoznać się z tym co napisałam :) Jestem wdzięczna :D

Mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejna recenzja :) Obecnie jestem w trakcie powieści Jodi Picoult - Jak z obrazka. Ktoś czytał? Macie jakieś przemyślenia odnośnie jej twórczości? Piszcie!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.