2 maja 2014

15. Isabel Wolff - "Niezapominajka"



 Autor: Isabel Wolff
Tytuł: "Niezapominajka"
Liczba stron: 280
Data premiery: 27 lipca 2007 
Wydawca: Wydawnictwo Amber




Wydawać by się mogło, że Anna ma wszystko. Powinna czuć się spełniona szczególnie w pracy, ponieważ należy do grona najlepszych analityków finansowych w Londynie. Jednak pewnego dnia postanawia rzucić starą i nudną pracę w biurowcu, by poświęcić się rozwijaniu swojej pasji, którą jest projektowanie ogrodów. Jednak w życiu nie może być nieustannie "różowo".. Zachodzi w ciążę, samotnie wychowuje córeczkę, a ponadto ma styczność z dwoma mężczyznami, którzy tak naprawdę są inni niż jej się wydaje. Czy Anna pozna tajemnice swoich najbliższych? Czy uda jej się zrealizować swoje plany?


"Niezapominajka" to pierwsze spotkanie z twórczością Isabeli Wolff. Autorka pisze lekko, język jest swobodny i czytało mi się naprawdę dobrze. Z pewnością nie porusza żadnych nowych tematów. Relacje damsko-męskie to temat, który występuje w wielu utworach. Przed sięgnięciem po tą pozycję, byłam przekonana, że nic mnie nie zaskoczy, że wszystko będzie odbywało się schematycznie. Z jednej strony, miałam rację. "Niezapominajka" nie jest niczym odkrywczym, nie było tam żadnych nieoczekiwanych zwrotów akcji. Z drugiej strony, sposób przedstawienia postaci Anny wydał mi się bardzo realistyczny i w pewnym momencie złapałam się na tym, że wyobrażałam sobie, że towarzyszę jej każdego dnia.

Nie jest to wybitna powieść, jednak można ją zaliczyć do tych lekkich, po które warto sięgnąć, gdy mamy zamiar odpocząć.



Ocena: 5/10



               ___________________________________________________
Powieść bierze udział w wyzwaniach:
"Pod hasłem"
"Wyzwanie KLUCZNIK"




źródło okładki: www.empik.pl
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.