1 lutego 2015

Podsumowań czas - styczeń '15

Witajcie w lutym! :)

Styczeń był dla mnie bardzo intensywnym miesiącem. Przez trzydzieści jeden dni starałam się skupić na zaliczeniach, egzaminach, których było od groma. Między jednym a drugim zaliczeniem od czasu do czasu znajdowałam czas na czytanie, jednak styczeń z pewnością nie należy do udanych miesięcy. Jednak nie będę przedłużać i zapraszam na podsumowanie :)

W styczniu przeczytałam:
1. C.S. Lewis - "Lew, czarownica, stara szafa"
2. C.S. Lewis - "Książę Kaspian"
3. C.S. Lewis - "Podróż Wędrowca do Świtu"
4. Maria Lu - "Legenda. Patriota" (pojawi się niebawem)
5. Małgorzata Szyszko-Kondej - "Sześć córek" (pojawi się niebawem)
6. Jacek Hugo-Bader - "Długi film o miłości. Powrót na Broad Peak" (pojawi się niebawem)
7. Kiera Cass - "Rywalki. Książę i gwardzista"

Od razu uprzedzam, że trzy z nich nie doczekały się jeszcze recenzji, jednak obiecuję, że po ostatnim egzaminie nadrobię wszelkie zaległości ;)


Ja vs. wyzwania czytelnicze

"Polacy nie gęsi, czyli czytajmy polską literaturę!" 
- Małgorzata Szyszko-Kondej - "Sześć córek"
-Jacek Hugo-Bader - "Długi film o miłości. Powrót na Broad Peak"

Grunt to okładka
- C.S. Lewis - "Lew, czarownica, stara szafa"
- C.S. Lewis - "Książę Kaspian"

Wyzwanie czytelnicze - "Pod hasłem"
- Małgorzata Szyszko-Kondej - "Sześć córek"
- Jacek Hugo-Bader - "Długi film o miłości. Powrót na Broad Peak"

Czytam opasłe tomiska
- C.S. Lewis - "Lew, czarownica, stara szafa"
- C.S. Lewis - "Książę Kaspian"
- C.S. Lewis - "Podróż Wędrowca do Świtu"
- Maria Lu - "Legenda. Patriota" (pojawi się niebawem)
- Kiera Cass - "Rywalki. Książę i gwardzista"

Wyzwanie Klucznik
- C.S. Lewis - "Lew, czarownica, stara szafa"
-C.S. Lewis - "Książę Kaspian"
- C.S. Lewis - "Podróż Wędrowca do Świtu"

Okładkowe love
- Kiera Cass - "Rywalki. Książę i gwardzista"


Łącznie przeczytałam (o dziwo aż!) 1912 stron :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.