22 marca 2015

Stosik 1/15

Witajcie :)

Muszę się Wam przyznać, że ostatnio mam bardzo mało czasu na czytanie, dlatego raczę Was takimi "czasoumilaczami", jednak obiecuję poprawę. Jedna książka już skończona i prawdopodobnie w środę pojawi się jakaś nowa recenzja, a ja w międzyczasie będę doczytywać "Wybacz mi, Leonardzie" Quicka. 

Tym razem zapraszam Was do zapoznania się z moimi stosikami. Niestety nie ma na nim wszystkich książek, które posiadam lub wypożyczyłam. Efekty mojego "nałogu" znajdziecie poniżej ;)

Stosik nr 1


Od góry: 
1. Rudolf Höß - "Wyznania spod szubienicy. Autobiografia Rudolfa Hössa komendanta KL Auschwitz"
2. Colleen Hoover - "Hopeless"
3. James Dashner - "Więzień labiryntu"
4. Jessie Burton - "Miniaturzystka"
5. Swietłana Aleksijewicz - "Czasy secondhandu"

Stosik nr 2



Od góry:
1 Tanya Valko - "Zrób mnie młodszą, zrób mnie piękną"
2. Mitch Albom - "Zaklinacz czasu"
3. Julie Cohen - "Drogie maleństwo"
4. K. Bonda, K. Michalak, N. Socha, M. Kalicińska, M. Warda, M. Witkiewicz, K. Mirek - "Cicha 5"
5. Matthew Quick - "Niezbędnik obserwatorów gwiazd"
6. Matthew Quick - "Wybacz mi, Leonardzie"


Na stosikach zabrakło:
1. Elisabet Benavent - "W butach Valerii" - recenzja
2. Peter Pezzelli - "Pierwsza lekcja tańca" - recenzja
3. Jacek Hugo-Bader - "Długi film o miłości: powrót na Broad Peak" - recenzja
4. Rachel Hawkins - "Dziewczyny z Hex Hall" - recenzja
5. Rachel Hawkins - "Dziewczyny  Hex Hall. Diable szkło" - recenzja
6. Małgorzata Szyszko-Kondej - "Sześć córek" - recenzja
7. Kiera Cass - "Rywalki. Książę i gwardzista" - recenzja


Coś czytaliście? Co polecacie, a co Waszym zdaniem nie być warte uwagi?
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.