23 maja 2015

Przerwa!

Witajcie kochani! :)

Wiem, wiem, od dawna mnie tutaj nie było i prawdopodobnie również długo mnie jeszcze nie będzie. Sesja w tym roku po raz kolejny zaskoczyła studentów i jak na typowego studenta przystało wszystko odkładałam na ostatnią chwilę i taki tego efekt. Sesję zaczynam już w najbliższy poniedziałek, a kończę ją za równy miesiąc, tj. 23 czerwca. W tym czasie raczej nie pojawią się żadne nowe wpisy, ale obiecuję, że wszystko nadrobię po egzaminach ;)

Najbardziej mnie chyba boli to, że nie mam czasu zaglądać na Wasze blogi i poszukiwać nowych, ciekawych powieści... ale to także nadrobię ;) Wyzwania czytelnicze również u mnie kuleją, jednak w wakacje postaram dać z siebie 200% :)

Trzymajcie się cieplutko i do usłyszenia! :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.