8 lipca 2015

Stosik 2/15

Wakacje, w końcu wakacje! Żar leje się  nieba, ale pracować trzeba. Pomimo tego, na mojej półce pojawia się coraz więcej książek. Postanowiłam Wam pokazać kilka z nich ;)


Rozpoczęłam od trylogii Richarda Paula Evansa "Dzienniki pisane w drodze". Jak widzicie na razie mam jedynie pierwszą i trzecią część, czekam na środkową ;) Na chwilę obecną, mogę Wam powiedzieć, że "Dotknąć nieba" jest świetne i nie mogę się doczekać kolejnych części (recenzja wkrótce ;) ).


Kolejne serie to Stephanie Plum i Więzień Labiryntu. Pierwsza część cyklu autorstwa J. Evanovich przypadła mi do gustu, za to film niekoniecznie, o czym niebawem w "Z filmem za pan brat". Co do pierwszej części trylogii J. Dashnera nie mogę się wypowiedzieć, ponieważ jestem dopiero w połowie książki. Zobaczymy czy powali mnie na kolana ;)


A tutaj swoisty misz-masz :) Izabela Sowa - "Zielone jabłuszko" - przyjaciółka była nią mile zaskoczona, mam nadzieję, że ja również się nie rozczaruję;) "Obrońcy skarbów" - również nabytek Luśki, który przeczytam w swoim czasie i "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz" Lisy See, który czeka w kolejce :)


A na koniec coś lekkiego. Słynne "Pięćdziesiąt twarzy Greya" - jestem ciekawa o co tyle hałasu i "Blogowanie o facetach", który jest egzemplarzem recenzyjnym od wydawnictwa Nowy Świat, za co bardzo dziękuję:)

Tak prezentują się stosiki:



To oczywiście nie są wszystkie książki, które przeczytałam ;)

Na stosikach zabrakło:
* Karolina Wilczyńska - "Jeszcze raz, Nataszo" - egzemplarz od księgarni Matras
*Lisa Genova - "Motyl"
* Stephanie Perkins - "Anna i pocałunek w Paryżu"
* Gabriella Poole - "Wybrańcy losu"
* Janet Evanovich - "Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy"


Czytaliście którąś z tych książek? Coś polecacie, a może odradzacie?


Jeżeli chcielibyście być na bieżąco, to zapraszam na swój profil na LC. Tam dodaję przeczytane książki dość szybko ;)
Oto link: KLIKNIJ
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.