10 listopada 2015

[KONKURS] Zgarnij "Zaginięcie" Remigiusza Mroza!


Do tej pory na moim blogu nie było żadnego konkursu, dlatego postanowiłam to zmienić. Postaram się w miarę możliwości (szczególnie finansowych) organizować co jakiś czas rozdawajki :) Pierwszą książką, którą będzie można wygrać, jest "Zaginięcie" Remigiusza Mroza - kontynuacja "Kasacji".


Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. krótko wyrazić chęć udziału w konkursie.
2. zostać publicznym obserwatorem bloga Ja-Książkoholik.blogspot.com.
3. udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu (i/lub) facebooku, Google+.

Będzie mi również miło, jeżeli polubisz mój fp na Facebooku, ale to nie jest warunek konieczny ;)


PRZYKŁADOWE ZGŁOSZENIE: 
Zgłaszam się
Obserwuję jako: 
Udostępniam baner (link):



Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu (rozdawajki) jest autorka bloga Ja-Książkoholik.blogspot.com .
2. Nagrodą jest 1 nowy egzemplarz książki Remigiusza Mroza - "Zaginięcie".
3. Konkurs trwa od 10 listopada do 25 listopada br. do godz. 23:59.
4. Zgłoszenia zamieszczać należy pod niniejszym postem.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania. Nieprawidłowe zgłoszenia nie będą brane pod uwagę przez organizatora.
6. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski; nie wysyłam nagród za granicę.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia się konkursu.
8. Dane do wysyłki należy wysłać w ciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy na adres: ja.ksiazkoholik93@gmail.com
9. Organizator zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych podanych przez zwycięzcę.
10. W konkursie musi wziąć udział minimum 20 osób - w innym przypadku będzie on nieważny.
11. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
12. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).

Życzę powodzenia!
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.