6 grudnia 2015

[KONKURS] Zgarnij "Garść pierników, szczyptę miłości" z dedykacją!

~
Z okazji Mikołajek oraz zbliżających się świąt Bożego Narodzenia postanowiłam zorganizować konkurs, w którym do wygrania będzie debiutancka powieść Natalii Sońskiej "Garść pierników, szczypta miłości". 

Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. krótko wyrazić chęć udziału w konkursie.
2. zostać publicznym obserwatorem bloga Ja-Książkoholik.blogspot.com.
3. udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu (i/lub) facebooku, Google+.
4. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pytanie konkursowe brzmi: 
Boże Narodzenie - Twoje pierwsze skojarzenie to....


Nie jesteście przekonani? Zerknijcie na moją recenzję tej książki: KLIK lub na fanpage autorki na Facebooku: KLIK.

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Ja-Książkoholik.blogspot.com .
2. Nagrodą jest 1 nowy egzemplarz książki Natalii Sońskiej - "Garść pierników, szczypta miłości".
3. Konkurs trwa od 6 grudnia do 16 grudnia br. do godz. 23:59.
4. Zgłoszenia zamieszczać należy pod niniejszym postem.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony w przez autorkę.
6. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski; nie wysyłam nagród za granicę.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia się konkursu.
8. Dane do wysyłki należy wysłać w ciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy na adres: ja.ksiazkoholik93@gmail.com
9. Organizator zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych podanych przez zwycięzcę.
10. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
11. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Życzę powodzenia! :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.