31 grudnia 2015

Nowy rok, nowe plany!


Kochani!

2015 rok się kończy i najwyższy czas na podsumowanie. Nie będę Was męczyć kolejnymi rankingami, dlatego dzisiaj postaram się przedstawić temat krótko i na temat ;)

Zacznijmy od liczb:
  • Opublikowałam 114 postów,
  • Przeczytałam 64 książki (postęp - w 2014 roku było ich jedynie 56), z czego nie opublikowałam wpisów ok. 15 z nich (brak czasu i weny :( )
  • Brałam udział w 6 wyzwaniach czytelniczych z różnym rezultatem (w 2016 roku postaram się poprawić - obiecuję!).
  • Mam 146 obserwatorów! (Z tego miejsca dziękuję Wam wszystkim i każdemu z osobna - jesteście niesamowici! )
Poza moimi opiniami na temat książek starałam się (w miarę możliwości) na bieżąco pisać o premierach filmowych.

Co zamierzam zmienić w 2016 roku?
Cóż, początek roku będzie niezwykle ciężki, ponieważ sesja zimowa da się we znaki i cały styczeń zamierzam siedzieć z nosem w książkach (tych mnie przyjemnych, akademickich -.-), ale postaram się co jakiś czas dodawać jakieś posty ;)

Moje postanowienia na nowy rok są następujące:
  • przeczytać jeszcze więcej książek,
  • regularnie dodawać posty na bloga,
  • rozwijać fp na Facebooku, urozmaicić co nieco bloga,
  • nadrobić braki w notkach.

A na koniec, chciałabym Wam wszystkim życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, aby był jeszcze lepszy od tego, który właśnie się kończy. Wielu nowości na półkach, licznych patronatów medialnych i współprac z wydawnictwami oraz nieustannej radości z prowadzenia bloga :) 


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.