30 marca 2016

Książek na półce przybywa... - stos 2/16


Kochani!

Marzec powoli się kończy, więc spieszę ze stosikiem. W lutym kompletnie wyleciało mi z głowy, żeby się nim pochwalić, dlatego teraz nadrabiam zaległości. Książki, które kupiłam/wypożyczyłam/ dostałam nie są jedynymi, które zagościły u mnie. Przed świętami pojawiło się kilka nowych pozycji, jednak nie udało mi się ich sfotografować i pokażę je w kolejnym stosiku ;) Nie przedłużając, zapraszam na lutowo-marcowy stos! :)



Książki, które pożyczyłam od znajomego:

  • Wiesław Łuka - "Nie oświadczam się" - podobno dobra powieść;
  • Jaume Cabre - "Jaśnie Pan" - jeszcze nie czytałam żadnej książki tego autora i niebawem zamierzam zapoznać się z jego twórczością;
  •  Zygmunt Miłoszewski - "Ziarno prawdy" - czeka na moment aż uda mi się skończyć "Uwikłanie" :)


 Najpiękniejszy prezent urodzinowy ever! Przyjaciele kompletnie mnie nim zaskoczyli, a głównym konspiratorem okazała się Natalia, za co jej baaaaardzo dziękuję :D Piękne oryginalne wydanie dodatków do serii o Harrym Potterze: "Quidditch przez wieki", "Baśnie Barda Beedle'a" i "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć".


Nabytki z biblioteki:

  • Rainbow Rowell - "Fangirl" - przeczytana, niebawem ukaże się recenzja. Trochę się nią rozczarowałam..
  • Jandy Nelson - "Oddam Ci słońce" - również przeczytana, a ostatnie kilkadziesiąt stron wbiło mnie w fotel!
  • Suzanne Young - "Plaga samobójców" - cierpliwie czeka na swoją kolej ;)


  • Liliana Fabisińska - "Córeczka" - przeczytana, zrobiła na mnie ogromne wrażenie!
  • Richard Paul Evans - "Obietnica pod jemiołą" - jeden z moich ulubionych autorów. Pochłonęłam tę książkę ;)
  • Nina George - "Lawendowy pokój" - jestem ciekawa, czy rzeczywiście jest ona taka dobra...


Misz-masz biblioteczno-zakupowy:
  • Dario Fo - "Córka papieża"
  • Elizabeth Flock - "Emma i ja"
  • Robert Galbraith - "Wołanie kukułki" i "Jedwabnik" - ciekawe czy J.K. Rowling spodoba mi się w takim wydaniu ;)


W lutym dostałam również od znajomego album "15 lat w grze" o sukcesach polskiej siatkówki ligowej. To nie tylko zbiór pięknych zdjęć, ale również zawarte jest w nim wiele ciekawych informacji. Jako kibic i "dziennikarz" jestem zachwycona tą pozycją :)


Poza tym, dostałam od Wydawnictwa Otwarte e-booka "Chłopak, który stracił głowę" Johna Coreya Whaleya, a wczoraj przywędrowały do mnie dwa egzemplarze recenzenckie, którymi pochwalę się w kolejnym stosiku ;)



Co myślicie o powyższych książkach? Czytaliście? 
Od czego warto zacząć, a co lepiej odłożyć na bok? Piszcie w komentarzach! :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.