9 marca 2016

Liebster Blog Award ;)


Ostatnio zostałam nominowana przez Wiktora z bloga My BookTown do Liebster Blog Award. Dziękuję bardzo! Nie przedłużając, przechodzę do pytań ;)

1. Wiążesz swoją przyszłość z blogiem lub po prostu książkami?
Nie, raczej nie. Studiuję prawo, które szczególnie w sesji daje w kość i nie mam czasu czytać książek , a co dopiero prowadzić bloga. Z całą pewnością nadal będę je kupować i w wolnej chwili po nie sięgać, jednak swoją przyszłość wiążę raczej z kodeksami, ustawami itp.

2. Czy na przestrzeni lat Twój gust literacki się zmienił?
Tak, zmienił się. Dawniej nie lubiłam czytać kryminałów, a gdy już czytałam to była to dla mnie prawdziwa męka. Teraz dość często sięgam po kryminały, szczególnie te spod pióra Remigiusza Mroza i Katarzyny Bondy. Poza tym, dawniej w życiu bym nie przeczytała książek polskich autorów. Nie wiem dlaczego, ale niechętnie po nie sięgałam. Teraz się to zdecydowanie zmieniło i cieszę się, bo polscy pisarze mają wiele do zaoferowania.

3. Zdarza Ci się czytać kilka książek naraz?
Oczywiście! Zazwyczaj czytam jedną w wersji papierowej i jedną w wersji e-book na telefonie (niestety czytnika jeszcze nie posiadam ;/ ).

4. Twoja ulubiona lektura szkolna?
Odp.: Hmmm… Trudne pytanie. W podstawówce była to „Ania z Zielonego Wzgórza” Lucy Maud Montgomery, w gimnazjum „Wspomnienia wojenne” Karoliny Lanckorońskiej. W liceum przemawiały do mnie książki z epoki romantyzmu – „Pan Tadeusz” i „Dziady” Adama Mickiewicza oraz „Kordian” Juliusza Słowackiego.

5. Kto lub co zachęciło Cię do czytania?
Była to Mama – od najmłodszych lat czytała mi bajki, zaś gdy nauczyłam się czytać zachęcała mnie do sięgnięcia po książki, które jej zdaniem powinny mnie zaciekawić. Dzięki temu poznałam między innymi twórczość Zbigniewa Nienackiego i serię o przygodach Pana Samochodzika :D

6.Jakie sporty uprawiasz?
Obecnie żadne, ale chętnie chodzę na siłownię, a latem lubię jeździć na rowerze ;) Od dłuższego czasu zastanawiam się nad boksem, ale zobaczymy ;)

7. Chodzisz do teatru/opery?
Nie, nie chodzę ;) To nie dla mnie :D

8. Czy dzielisz pasję czytania z kimś z rodziny?
Tak, z mamą i siostrą (ona czyta tylko niektóre książki, które ją zaciekawią ;) )

9. Masz jakieś postanowienie na ten rok?
Tak i to nie jedno! Jeżeli chodzi o książkowe, to chciałabym przeczytać więcej książek niż w ubiegłym roku. Ponadto chciałabym regularnie dodawać wpisy na blogu, a niestety w sesji jest to niemożliwe.

10. Sięgasz po klasykę literatury?
Tak, szczególnie lubię powieści Jane Austen. Wielu jeszcze nie znam, ale zamierzam to nadrobić ;)

11. Twoje ulubione seriale?
Jest ich baaardzo dużo. Wśród nic znajdują się Hawaii 5-O, The Mysteries o Laura, NCIS: Los Angeles, Suits, Gra o tron, Lucyfer, Flash, Arrow, Rizzoli & Isles, Castle, Anatomia Prawdy, Prawo Agaty i wiele, wiele innych :D Więcej można znaleźć na moim koncie na Filmweb.pl: http://www.filmweb.pl/user/incia19931 ;)

I to byłoby na tyle ;) 
Jeszcze raz dziękuję za nominację! :D 
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.