31 marca 2016

Podsumowanie marca

Źródło: [klik]

Dopiero co rozpoczął się miesiąc, a już trzeba pisać podsumowanie :) Marzec minął mi w ekspresowym tempie. Działo się u mnie naprawdę dużo, a już teraz wiem, że kolejne miesiące będą podobne. Starałam się pisać regularnie, jednak niekiedy miałam takiego kaca książkowego, że sklejenie najprostszego zdania było dla mnie wyzwaniem.

Przeczytane książki: 

  1. Remigiusz Mróz - "Turkusowe szale" - 8/10
  2. Anna Moczulska - "Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Historie słynnych kobiet" - 9/10
  3. Liliana Fabisińska - "Córeczka" 8/10
  4. Rainbow Rowell - "Fangirl" - 5/10
  5. John Corey Whaley - "Chłopak, który stracił głowę" - 8/10
  6. Richard Paul Evans - "Obietnica pod jemiołą" - 8/10
  7. Jandy Nelson - "Oddam Ci słońce" - 7/10
Jak widzicie przeczytałam siedem książek, jednak udało mi się ogarnąć recenzję tylko jednej.. Obiecuję się poprawić w kwietniu ;)

Ponadto na blogu pojawiły się moje opinie:

Najlepsza książka: Bezapelacyjnie wygrywa książka Anny Moczulskiej "Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Historie słynnych kobiet" (recenzja ukaże się niebawem ;)). Autorka w genialny sposób przedstawiła biografie znanych kobiet przy użyciu tak lekkiego języka, że czytanie tej pozycji było dla mnie czystą przyjemnością:)

Najgorsza książka: "Fangirl". Powieść do bólu przewidywalna, czytając ją najzwyczajniej w świecie się męczyłam.. Jedynym plusem były zawarte w niej fragmenty opowiadań Cath, które do złudzenia przypominały mi ulubioną serię o Harrym Potterze. Liczyłam na coś zdecydowanie lepszego, zwłaszcza, że po premierze wiele osób się nią zachwycało..

Co poza tym działo się u mnie?
Na uczelni nic szczególnego, święta również minęły spokojnie, ale za to wiele działo się w siatkówce (moja druga miłość <3). Niebawem wybieram się do Krakowa na Final Four Ligi Mistrzów. Czy zobaczę się z kimś w Tauron Arenie? ;) 


A jak u Was wyglądał marzec? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.