28 marca 2016

Zalotny tag książkowy


Hej, hej! :)
Jak mijają Wam święta? :) Bo u mnie wspaniale! Odpoczywam, odwiedzam rodzinę, a w wolnej chwili sięgam po książkę ;) Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam coś lekkiego. Skoro Liebster Blog Award już było, to zapraszam na pierwszy na blogu tag - Zalotny tag książkowy, do którego nominowała mnie Tosia z bloga Nerd Książkowy ;)

Faza 1: 
Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względy na okładkę
Hmmm.. Podobno nie powinno się oceniać książki po okładce, jednak zdarza mi się kupować powieści ze względu na ich wygląd. Jedną z serii, którą kupuję ze względu na okładkę jest Angielski Ogród, a ostatnią kupioną przeze mnie książką jest „Szklany miecz”.

Faza 2: 
Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis
Większość książek kupuję ze względu na opis. Gdybym miała wymieniać je wszystkie, to zabrakłoby miejsca ;) Jedną z ostatnich, które kupiłam ze względu na opis było „Wołanie kukułki” Roberta Galbraitha. 

Faza 3: 
Słodkie słówka - książka ze świetnym stylem pisania
Jest ich naprawdę dużo! Jednak pierwszymi, które przyszły mi na myśl gdy przeczytałam ten podpunkt były: „Rosół z kury domowej” Nataszy Sochy, „Transmisja” Marcina Strzyżewskiego oraz „Córeczka” Liliany Fabisińskiej.
Źródło: [klik]
Faza 4: 
Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne
Było ich kilka. Z pewnością były to „Igrzyska śmierci” Suzanne Collins, „Testy” Joelle Charbonneau, „Rywalki” Kiery Cass, a ostatnio zakochałam się w „Kasacji” Remigiusza Mroza i z niecierpliwością czekam na chwilę, kiedy dotrze do mnie „Rewizja”<3

Faza 5: 
Nocne rozmowy telefoniczne - książka, przy której zarwałam noc
Zazwyczaj czytam wieczorami, jednak ostatnio zarwałam noc dla „Obietnicy pod jemiołą” Richarda Paula Evansa i „Czy wspominałam, że Cię kocham?” Estelle Maskame.  Każda z nich jest niesamowita. Pierwszą z nich zaczęłam czytać kilka minut po północy, a skończyłam po czwartej. Na samym początku nic nie zapowiadało, że spodoba mi się ta powieść, jednak po kilkunastu stronach wciągnęłam się :D Podobnie było z książką Estelle Maskame. 
Źródło: [klik]
Faza 6:
Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć
Ostatnio to „Rewizja”, na którą czekam od kilku dni i mam nadzieję, że po świętach pojawi się u mnie ;) A z przeczytanych to zdecydowanie „Chłopak, który stracił głowę” Johna Corey’a Whaley’a. 

Faza 7: 
Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące uczucia
Zdecydowanie „Kochając pana Danielsa” Brittainy C. Cherry. Jest to jedna z tych książek, które poruszają ludzkie serca.

Faza 8: 
Spotkanie z rodzicami - książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym
Od dawna polecam rodzinie i znajomym jedną książkę – „Garść pierników, szczyptę miłości” Natalii Sońskiej. Jak na razie nikt nie zgłaszał reklamacji ;)

Faza 9: 
Myślenie o przyszłości - książki, które będę czytała jeszcze nie raz
„Harry Potter” – czytałam tę serię kilka/kilkanaście razy, jednak chyba nigdy mi się ona nie znudzi.
Źródło: [klik]
Faza 10: 
Dzielenie się miłości - nominacje: 
Nominuję:
* Angelikę z bloga Tylko Magia Słowa...
* Karolinę z Biblioteczki na poddaszu ;)
* Yvaine Sempere z Castle on a cloud;)
i każdego, kto chciałby zrobić ten tag! ;) Napiszcie, z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.