30 kwietnia 2016

Podsumowanie kwietnia

Źródło: [klik]
Ale ten czas szybko biegnie! Wydawało mi się, że kilka dni temu pisałam podsumowanie marca, a teraz mamy koniec kwietnia! Miesiąc minął mi naprawdę szybko i wiem, że maj i czerwiec będą jeszcze gorsze. Uczelnia pochłania cały mój wolny czas, a zbliżające się egzaminy nie pozwalają o sobie zapomnieć. Jednak w ciągu tego miesiąca udało mi się przeczytać kilka książek :)

Przeczytane książki:

  1. Victoria Aveyard - "Szklany miecz" - 9/10 (recenzja za kilka dni )
  2. Kirsty Moseley - "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - 6/10 (recenzja)
  3. Jenna Miscavige Hill - "Ofiarowana. Moje życie w sekcie scjentologów" - 4/10
  4. Ann Brashares - "Nigdy i na zawsze" - 6/10
  5. Amy Hatvany - "Przy mnie będziesz bezpieczna" - 8/10
  6. Radek Kotarski - "Nic bardziej mylnego!" - 8/10
  7. Anna Litwinek - "Czarownica" - 8/10 (recenzja niebawem)
Ponadto na blogu pojawiły się moje opinie o:
Najlepsza książka: "Szklany miecz" Victorii Aveyard. Po przeczytaniu pierwszej części nie mogłam się doczekać kontynuacji. Gdy się ukazała chciałam jak najszybciej po nią sięgnąć i wierzcie mi lub nie, ale byłam zachwycona takim obrotem wydarzeń, a zakończenie mnie zniszczyło! Jestem ciekawa co przygotuje dla nas Autorka w kolejnym tomie! Jedynym minusem jest Mare, która zmienia się w prawdziwego dyktatora ;/

Najgorsza książka: "Ofiarowana. Moje życie w sekcie scjentologów" Jenny Miscavige Hill. Prawdziwa historia dziewczyny, która od narodzin należała do sekty scjentologów. Liczyłam na ciekawą opowieść, a dostałam niezwykle szczegółowy nudny raport. Nie wciągnęła mnie, chociaż temat sam w sobie jest dość intrygujący. 

Co jeszcze?
Kwiecień obfitował w siatkówkę. Byłam w Krakowie na Final Four Ligi Mistrzów, potem na finale PlusLigi. Ten sport chyba nigdy mi się nie znudzi! Ponadto, kilka dni spędziłam z nosem w kodeksie pracy i wszystko wskazuje na to, że w pierwszych dniach maja również będzie mi towarzyszył. 

Niebawem mój blog będzie miał 100 000 wyświetleń. Wiem, wiem, piszę tutaj już 3-4 lata, a dopiero tyle.. Cóż, tak naprawdę za pisanie wzięłam się rok temu, jednak każde nowe wyświetlenie cieszy mnie jakby było tym pierwszym :) Z tej okazji spodziewajcie się konkursu ;) 

A jak Wam minął kwiecień? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? ;)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.