16 maja 2016

[Konkurs] Zgarnij "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes! :)


Zapraszam na obiecane rozdanie! :)


Na początku maja stuknęło mi 100 000 wyświetleń, dlatego chciałabym Wam jakoś podziękować za to. Zapraszam na rozdanie, w którym do wygrania będzie egzemplarz powieści Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś".

Co trzeba zrobić, by zdobyć tę powieść?
Wystarczy wykonać cztery kroki:
1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Można polubić mnie na Facebooku, zacząć obserwować na Instagramie ;)
3. Udostępnij podlinkowany baner na swoim blogu, Facebooku itd.
4. Napisz w komentarzu zgłoszenie.

Proste, prawda? :)

Przykładowe zgłoszenie:
Obserwuję blog jako:
Lubię na FB jako:
Baner (link):
E-mail:

Chcecie zwiększyć swoje szanse na wygraną? Na moim Instagramie [klik] jest do zgarnięcia drugi egzemplarz "Zanim się pojawiłeś" ;)


Regulamin rozdania:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, Iwona, autorka bloga ja-ksiazkoholik.blogspot.com.
2. Nagrodą w konkursie jest nowy egzemplarz książki Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś".
3. Rozdanie trwa od 16.05.2016 r. do 16.06.2016 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia które pojawią się później, nie będą brane pod uwagę.
4. Zgłoszenie powinno pojawić się pod niniejszym postem. Te, które znajdą się w innym miejscu nie zostaną uwzględnione.
5. Aby wziąć udział w konkursie należy zostać obserwatorem mojego bloga oraz opcjonalnie polubić fanpage bloga na Facebooku: [klik] lub zostać obserwatorem na Instagramie [klik]
6.Zgłaszający powinien udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu/google +, Facebooku itp
7. Uczestnikiem może być każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski.
8. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
9. Wyniki konkursu pojawią się na blogu oraz fanpage'u w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
10. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 5 dni, wylosuję inną osobę.
11. Organizator zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych podanych przez zwycięzcę.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.