29 maja 2016

Książek na półce przybywa... - stos 3/16

Witajcie! :)

Miesiąc się kończy, a u mnie cisza.. Wszystko przez sesję, która ostatnio zapełnia każdą wolną chwilę. Dzisiaj przychodzę do Was z kwietniowo-majowym stosikiem, który jest naprawdę spory.





Od góry: 
Z biblioteki:
Liliana Fabisińska - "Córeczka" - recenzja
Nicholas Sparks - "Na ratunek"
Fannie Flagg - "Smażone zielone pomidory"
Anna Klejzerowicz - "Medalion z bursztynem"
Małgorzata Kalicińska - "Kochana moja. Rozmowy przez ocean"


Kathryn Taylor - "Powrót do Daringham Hall" - od Książki Kobiecym Okiem
Zygmunt Miłoszewski - "Domofon" - w księgarni Tak Czytam za jedyne 9 zł!
Remigiusz Mróz - "Wieża milczenia"- w antykwariacie za 12 zł
Remigiusz Mróz - seria Parabellum: "Prędkość ucieczki", "Horyzont zdarzeń", "Głębia osobliwości" - prezent od siostry na urodziny ;)


 *****




Od góry:
Z biblioteki:
George R.R. Martin - "Gra o tron" - podejście numer cztery nie zakończyło się sukcesem...
Gail McHugh - "Amber"
Agnieszka Olejnik - "Zabłądziłam"
Kiera Cass - "Następczyni"
Karolina Wilczyńska - "Dasz radę, Nataszo!" - recenzja wkrótce ;)

Zakupy własne:
Trylogia Zygmunta Miłoszewskiego o Teodorze Szackim - "Uwikłanie", "Ziarno prawdy", "Gniew";
Joanna Szarańska - "I że ci nie odpuszczę" - genialna! <3 Recenzja wkrótce
Elle Kennedy - "Układ" - wygrana w konkursie u Ani z bloga Lego ergo sum
Sarah Jio - "Jeżynowa zima" - efekt przecen na znak.com.pl
Kapitan Phillips - "Kapitan na służbie" - jw.

Recenzenckie (recenzje wkrótce):
Cecelia Ahern - "Miłość i kłamstwa" - od Business&Culture
Helen Bryan - "Oblubienice wojny" - od wydawnictwa Helion - recenzja jutro ;)
"Spotlight" - od wydawnictwa Harper Collins
Sarah Dessen - "Teraz albo nigdy" - od wydawnictwa Harper Collins

Na zdjęciach nie udało mi się ująć, ale nabyłam również "Rewizję" Remigiusza Mroza i "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes ;)

Ostatnio odkryłam, że powoli uzależniam się od e-booków, które jeszcze czytam na telefonie, ale powoli odkładam pieniądze na wymarzonego Kindle'a ;) W kwietniu i w maju kupiłam cztery książki, które pochłonęłam w kilka dni. Są to:
Brittainy C. Cheery - "Art&Soul"
Emma Chase - "Unieważnienie"
Estelle Maskame - "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?"
Amy Hatvany - "Przy mnie będziesz bezpieczna"


Coś Wam wpadło w oko? Od czego polecacie zacząć lekturę, a co lepiej zostawić na później? Czekam na Wasze rady! 

Słonecznego popołudnia Kochani! :)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.