29 czerwca 2016

[PRZEDPREMIEROWO] Elle Kennedy - "Błąd"

Autor: Elle Kennedy
Tytuł: "Błąd"
Seria: Off-Campus, t.II
Liczba stron: 376
Premiera: 4 lipca 2016
Wydawca: Wydawnictwo Zysk i S-ka

Błąd [Elle Kennedy]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE
Nikt nie zna dnia ani godziny kiedy spotkamy swoją drugą połówkę. Miłość najczęściej przychodzi niespodziewanie, kiedy jej nie szukamy. Ba! Czasami wdziera się z buciorami i tworzy chaos w naszym dotychczas uporządkowanym życiu. I tak właśnie było w przypadku bohaterów powieści Elle Kennedy. 

John Logan – utalentowany hokeista, do którego wzdycha większość studentek na uczelni. Nie boi się wykorzystywać swojego statutu sportowca, by nieustannie imprezować oraz uprawiać przygodny seks z nowo poznanymi dziewczynami. Jednak dla niego najważniejsza jest Hannah – ukochana jego najlepszego przyjaciela…

Grace Ivers – spokojna, odpowiedzialna dziewczyna, która dzięki przyjaciółce Ramonie poznaje uroki studenckiego życia. Jest osobą, na którą nie zwraca się większej uwagi na korytarzu. 

Pewnego dnia, przypadkiem Logan puka do drzwi pokoju dziewczyny i żadne z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że to dopiero początek… Jedno przypadkowe spotkanie Johna i Grace wywraca ich życie do góry nogami. Dziewczyna staje się dla niego odskocznią i pozwala mu zapomnieć chociaż na chwilę o tym, co czeka go po zakończeniu studiów. Natomiast dla niej jest to coś nowego, coś, na co czekała od kilku lat… Jednak jeden BŁĄD Logana sprawia, że Grace wycofuje się i odgradza się od niego murem. Hokeista szybko dostrzega to, co stracił i nie zamierza odpuścić dopóki dziewczyna nie da mu drugiej szansy.  Czy Loganowi uda się odzyskać dziewczynę?

Elle Kennedy od najmłodszych lat chciała być pisarką i zaczęła realizować swoje plany już jako nastolatka. Kanadyjka na swoim koncie ma liczne  romanse i powieści erotyczne. Lubi tworzyć silne postacie dzięki którym powieść nabiera kolorytu. „Błąd” to moje pierwsze spotkanie z twórczością Elle Kennedy. Pomimo tego, że nie czytałam pierwszej części cyklu Off- Campus nie wpłynęło to na odbiór powieści. 

Szata graficzna „Błędu” nie jest zachęcająca, jednak pamiętajcie, nie oceniajcie książki po okładce! Treść rekompensuje wszelkie niedociągnięcia. Elle Kennedy serwuje czytelnikom kawał świetnie napisanej powieści, którą czyta się jednym tchem. Autorka doskonale oddaje realia studenckiego życia. Nie brakuje imprez, alkoholu, seksu i … przekleństw. Nie jest to typowa powieść erotyczna, w której na każdej stronie znajdziemy opis scen łóżkowych. Mamy tutaj ciekawie skonstruowaną wielowarstwową fabułę, dzięki której wciągnęłam się od pierwszej strony i ani przez chwilę nie czułam się znudzona. Historia podnosi na duchu, pokazuje siłę prawdziwej miłości i przyjaźni. Autorka ukazuje jak ważne jest przebaczenie i danie drugiej szansy osobom, na których nam zależy. 

Główną zaletą książki są kreacje bohaterów. John Logan i Grace Ivers są całkowicie inni, ale w końcu przeciwieństwa się przyciągają ;) 21-letni hokeista jest uosobieniem samca alfa, Czasami bawiła mnie jego nieporadność, zwłaszcza gdy walczył z wyzwaniami od Grace. Jednak to tylko maska, bo w głębi serca jest zagubionym nastolatkiem, którego przeraża przyszłość. Grace jest inteligentną, a zarazem niezwykle nieśmiałą osobą, której nie da się nie lubić. Przejmuje się problemami najbliższych, nie potrafi przejść obok nich obojętnie. Zarówno Logan, jak i Grace w trakcie powieści przechodzą przemianę, dzięki której ich kreacje są jeszcze bardziej wyraziste.

Dopełnieniem całej powieści jest jej język. Prosty, czasami wręcz wulgarny, jednak idealnie oddaje studencką rzeczywistość. Nie ma tutaj żadnego wyolbrzymiania, podkoloryzowania, za to dostałam porcję ciętych ripost oraz humoru, dzięki których niejednokrotnie śmiałam się podczas lektury. 

Podsumowanie: Gdyby ktoś rok temu powiedział mi, że spodoba mi się taka powieść jak „Błąd” z pewnością bym go otwarcie wyśmiała. Jednak książka Elle Kennedy wciągnęła mnie już na samym początku i nawet nie spodziewałam się, że dostarczy mi tylu emocji! Jest to historia o pragnieniu miłości, sile przyjaźni oraz o realizacji swoich marzeń. Poza tym, dawno się tak nie uśmiałam w trakcie czytania. Dla fanów New Adult oraz pierwszej części cyklu będzie prawdziwą gratką, zaś dla innych odskocznią od szarej rzeczywistości.

Za możliwość przeczytania powieści dziękuję wydawnictwo Zysk i S-ka oraz portalowi BookHunter.pl, gdzie możecie znaleźć moją recenzję --> KLIK

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.