30 czerwca 2016

Stosik + Podsumowanie czerwca

Źródło: [klik]


Koniec czerwca, a wraz z nich upragnione wakacje. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu będę mogła usiąść i (bez najmniejszych wyrzutów sumienia) czytać książki. Tak długo czekałam na tę chwilę! Jak widzieliście mam naprawdę poważne plany na wakacje i zamierzam je zrealizować ;) Dobrze, że studenci mają wolne jeszcze we wrześniu ;)


Na początek zaprezentuję Wam czerwcowy stosik. Udało mi się oprzeć promocjom na Znaku, ale za to zaszalałam w bibliotece :) Oto i moje nowości!

Oto moje zakupy i egzemplarze recenzenckie (od góry):

  • Mitch Albom - "Zaklinacz czasu" oraz "Jeszcze jeden dzień" - efekt majowych promocji na Znaku;
  • R.K. Lilley - "Podniebny lot" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa EditioRed
  • Cathy LaGrow  - "Czekałam na Ciebie" - wygrana w konkursie ;)
  • Sarah Jio - "Dom na plaży" - podobnie jak powieści Micha Alboma jest efektem promocji ;)
  • Remigiusz Mróz - "Trawers" - w końcu skompletowałam trylogię o Wiktorze Forście i pewnie w wakacje uda mi się ją przeczytać ;)
  • Scott Sigler - "Alive. Żywi" - egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Feeria --> recenzja
  • Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś" - zakochałam się w tej historii! <3 Recenzja już niebawem.
  • Cecelia Ahern - "Pamiętnik z przyszłości" - egzemplarz recenzencki od Business&Culture. Recenzja niebawem.
  • Cecelia Ahern - "Love, Rosie" - jestem w trakcie lektury i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem (pożyczona od Lusi ;))


I jeszcze biblioteczne łupy (od lewej):
  • Eric-Emmanuel Schmitt - "Zazdrośnice"
  • Kasia Bulicz-Kasprzak - "Dom na skraju"
  • Wioletta Sawicka - "Będzie dobrze, kotku"- bo pierwsza część naprawdę mi się podobała :D
  • Rick Riordan - "Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Bitwa w Labiryncie" - uwielbiam Riordana, dlatego zamierzam w końcu skończyć serię o nastoletnim herosie :)
  • Małgorzata Kołosowska - "Dlatego mnie kochasz" - "Trawa bardziej zielona" (recenzja) bardzo mi się podobała, dlatego bez zastanowienia sięgnęłam po tę książkę.
  • Szczepan Twardoch - "Morfina" - to będzie moje pierwsze spotkanie z tym Autorem i mam nadzieję, że udane ;d
  • Manula Kalicka - "Dziewczyna z kabaretu"
  • Jodi Picoult - "Zagubiona przeszłość" - jej książki zawsze wywierają na mnie duże wrażenie...
  • Małgorzata i Michał Kuźmińscy - "Śleboda"
  • Marta Kisiel - "Dożywocie" i "Nomen Omen" - tyle dobrego słyszałam o tych powieściach, że żal nie sprawdzić ;)
  • Amy Stewart - "Dziewczyna z rewolwerem" - miałam na nią ogromną chęć od premiery.
I to już tyle :) 

Teraz czas na podsumowanie czerwca ;)

W tym miesiącu przeczytałam:
  1. Sarah Dessen - "Teraz albo nigdy" --> recenzja
  2. Dziennikarze Boston Globe - "Spotlight. Zdrada. Kryzys w Kościele Katolickim" --> recenzja
  3. Helen Bryan - "Oblubienice wojny" --> recenzja
  4. Cecelia Ahern - "Miłość i kłamstwa" --> recenzja
  5. Soman Chainani - "Akademia Dobra i Zła"
  6. Scott Sigler - "Alive. Żywi" --> recenzja
  7. Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś"
  8. Elle Kennedy - "Błąd" --> recenzja
Poza tym na blogu pojawiły się recenzje "Samulki" (recenzja), która powstała dzięki Agnieszce z bloga nieterazwłasnieczytam.blogspot.com, która zorganizowała booktour oraz książka "Bajki, które zdarzyły się naprawdę. Historie słynnych kobiet" Anny Moczulskiej (recenzja). 

Najlepsza: Bezkonkurencyjna powieść Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś"! Dawno nie czytałam tak cudownej historii, która jednocześnie dostarczyłam mi ogromu emocji... GE-NIAL-NA :D

Najgorsza: W tym miesiącu wybór słabej powieści jest dość trudny, jednak mój wybór padł na "Miłość i kłamstwa" Cecelii Ahern. Nie jest to zła książka, jednak do najlepszych również nie mogę jej zakwalifikować. Czasami była nudna i ciężko mi było przez nią przebrnąć, jednak końcowe przesłanie jest naprawdę fajne ;)

Poza tym, mój udział w wyzwaniach w czerwcu jest... minimalny, za co przepraszam! Postaram się to nadrobić :)

A jak u Was wygląda czerwiec? Ile lektur przeczytaliście? Co myślicie o moich stosikach? Od czrgo warto zacząć? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.