25 czerwca 2016

Wakacyjna lista lektur :)


3 miesiące, 98 dni - tak, tyle wolnego przede mną! :D O sesji powoli zapominam i chyba mogę już to powiedzieć z czystym sumieniem: jestem studentką piątego roku prawa :D Wakacje będą pracowite, jednak zamierzam w końcu nadrobić wszystkie braki i w końcu wrócić do czytania książek :)


Dzisiaj chciałam zaprezentować pozycje, które chciałabym przeczytać w czasie wakacji. Trochę się ich uzbierało. Część z nich dopiero pojawią się na polskim rynku wydawniczym, jednak już teraz czekam na nie z niecierpliwością.

Literatura faktu

Dominik Szczepański - "Na oceanie nie ma ciszy. Biografia Aleksandra Doby, który przepłynął kajakiem Atlantyk" - jestem w trakcie czytania i muszę przyznać, że naprawdę podoba mi się ta książka. Oprócz wspomnień i opisów wyprawy przez Atlantyk, znajduje się mnóstwo zdjęć, dzięki którym widzimy w jakich warunkach płynął podróżnik. 

Jon Krakauer - "Wszystko za Everest" - na tę książkę poluję od ponad roku. Po filmie "Everest" sięgnęłam po relację Becka Weathersa, jednak w ogóle nie przypadła mi do gustu. Z tego co słyszałam wspomnienia Krakauera są zdecydowanie lepsze.

Literatura obyczajowa i romans

Elle Kennedy - "Układ" i "Błąd" - I i II część serii Off-Campus. O pierwszej części słyszałam naprawdę dobre recenzje, dlatego gdy tylko nadarzyła się okazja zrecenzowania "Błędu" nie zastanawiałam się długo i...zaczęłam czytać od drugiej części. Wierzcie mi lub nie, ale dzieje się, oj dzieje! :)

Emily Giffin - "Pierwsza przychodzi miłość" - lubię styl tej Autorki, dlatego z chęcią sięgnę po jej nową powieść.

Richard Paul Evans - "Miejsce dla dwojga" - w końcu się doczekałam! Czwarta część "Dzienników pisanych w drodze" w końcu w Polsce! Ciekawe co tym razem spotka Alana...

Brittainy C. Cherry - "Powietrze, którym oddycha" - zakochałam się w twórczości tej Autorki. Po świetnym "Kochając pana Danielsa", zachwycałam się "Art&Soul" i teraz czekam na tę powieść!

Cecelia Ahern - "Love, Rosie" - tej pozycji chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Jedna z najpopularniejszych powieści tej Autorki. Wiele osób się niż zachwyca, jestem ciekawa czy i mi się spodoba.

Colleen Hoover - "Ugly love" - o tej książce do niedawna było głośno w blogosferze. Jeszcze przed premierą widziałam same pozytywne recenzje i chciałabym w końcu ją przeczytać.

Jojo Moyes - "Kiedy odszedłeś" - "Zanim się pojawiłeś" skończyłam czytać w środę i do tej pory jeszcze się nie otrząsnęłam. Nie mogę się doczekać!

Natalia Sońska - "Mniej złości, więcej miłości" - to jest mój MUST READ. Druga książka mojej przyjaciółki i jestem pewna, że będzie jeszcze lepsza niż pierwsza ;) 

Tie Ning - "Kobiety w kąpieli" - wystarczyło, że przeczytałam opis książki i już wiem, że to coś dla mnie :)

Maja Lunde - "Historia pszczół" - jedna z tych niepozornych książek, które skrywają w sobie naprawdę ciekawą opowieść. Niejeden bloger gorąco zachęca do przeczytania właśnie tej historii :) Kto by pomyślał, że powstanie książka o pszczołach ;)

Cecelia Ahern - "Pamiętnik z przyszłości" - kolejna powieść tej Autorki, która została ostatnio wznowiona przez wydawnictwo Akurat. Może w końcu uda mi się ją przeczytać ;)

Kryminał/Thriller/Sensacja

Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu" - wiele skrajnych opinii, nawet wśród znajomych powstał rozłam. Jestem ciekawa po której stronie się opowiem.

Remigiusz Mróz - "Ekspozycja", "Przewieszenie", "Trawers" - kolejna seria jednego z moich ulubionych autorów. Trylogia o Wiktorz Forście czeka na mnie już na półce! :D

Remigiusz Mróz - "W cieniu prawa" - pierwszy tom serii, która już na samym początku kusi okładką i opisem. Ciekawe czy treść również przypadnie mi do gustu ;)

Amy Stewart - "Dziewczyna z rewolwerem" - z czystej ciekawości wypożyczyłam tę książkę i mam nadzieję, że był to dobry wybór.

Literatura młodzieżowa


John Green - "Gwiazd naszych wina", "Papierowe miasta" - wszyscy zachwycają się twórczością tego Autora, a ja nie miałam jeszcze okazji przeczytać jakiejkolwiek jego książki. Poza tym, chciałabym w końcu pooglądać filmy, które powstały na podstawie tych powieści ;)

Colleen Hoover - "Losing Hope" - kontynuacja "Hopeless", wobec której miałam dość mieszane odczucia. Z jednej strony mi się podobała, a  drugiej... bohaterka trochę mnie irytowała...

Kiera Cass - "Następczyni" - zakochałam się w historii Ameriki, oby losy jej córki również mi się spodobały ;)

Czytaliście coś? Od czego warto zacząć? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.