31 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca - lipiec '16

Za nami lipiec. Nie wiem kiedy minął ten miesiąc. Tyle się działo! Nie przedłużając, zapraszam na krótkie podsumowanie ;)

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 8 książek:
  1. R. K. Lilley - "Podniebny lot" - recenzja
  2. Wioletta Sawicka - "Będzie dobrze, kotku"
  3. Dominik Szczepański - "Na oceanie nie ma ciszy. Biografia Aleksandra Doby, który przepłynął kajakiem Atlantyk"
  4. Cecelia Ahern - "Pamiętnik z przyszłości" - recenzja
  5. Natalia Sońska - "Mniej złości, więcej miłości" - recenzja już w następnym tygodniu ;)
  6. Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz - "Awaria małżeńska"
  7. Christina Lauren - "Piękny sekret" - recenzja
  8. Lisa De Jong - "Kiedy pada deszcz" - recenzja

Najlepsza książka: Wybór był niezwykle trudny, dlatego tym razem wybrałam aż 3 książki. Pierwsza z nich to "Mniej złości, więcej miłości" Natalii Sońskiej. Po debiucie tej Autorki wiedziałam, że kolejna powieść podbije moje serce.. i nie pomyliłam się! :) Druga pozycja to "Awaria małżeńska" Nataszy Sochy oraz Magdaleny Witkiewicz, przy której nieustannie się śmiałam, czym zwracałam uwagę ludzi jadących tramwajem - ale czego nie znosi się dla dobrej książki? :D Trzecia powieść to "Kiedy pada deszcz" Lisy De Jong, która sprawiła, że moje serce rozpadło się na milion kawałków i nadal nie potrafię zabrać się do lektury kolejne książki. Takiego kaca książkowego dawno nie miałam...

Najgorsza książka: Również tutaj miałam kilka pozycji, jednak ograniczę się do jednej - "Podniebnego lotu" R. K. Lilley. Powieść przesycona seksem, wyuzdaniem i co najgorsze.. niezwykle podobna do "Pięćdziesięciu twarzy Greya"... Po namyśle muszę przyznać, że nie sięgnę po kontynuację..

Jednak na blogu pojawiło się zdecydowanie więcej wpisów :) Mogliście przeczytać moje opinie o:

A jak wyglądał lipiec u Was? :) Wypoczywaliście z książką? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.