23 września 2016

Jesienny must read ;)



Uwielbiam listy! Daje mi to zalążek zorganizowania, jednak nie zawsze udaje mi się je zrealizować, co zresztą zobaczycie w podsumowaniu wakacyjnej listy lektur ;) Tym razem chciałabym Wam pokazać jakie mam plany na jesień, a są dość ambitne ;)




Tej jesieni zamierzam sięgnąć po:

1. "Lampiony" Katarzyny Bondy - w sumie już zaczęłam je czytać i muszę przyznać, że zapowiada się naprawdę ciekawie :D 

2. "Dziewczynę z pociągu" Pauli Hawkins - jedni ją kochają, drudzy nienawidzą, a mnie ona intryguje już od dłuższego czasu, Jestem zdeterminowana tym bardziej, iż niebawem w kinach ukaże się ekranizacja tej powieści.

3. "Immunitet" Remigiusza Mroza - czwarta część przygód Chyłki i Zordona, którzy tym razem będą stać po tej samej stronie barykady. Zakończenie trzeciego tomu zaskoczyło mnie, dlatego nie mogę się doczekać kiedy po nią sięgnę. Liczę na to, że po słabszej "Rewizji" ta część wywrze na mnie piorunujące wrażenie ;)

4. "Morfinę" Szczepana Twardocha - jeden z tych autorów, którego książki chciałabym w końcu poznać. Słyszałam wiele pozytywnych opinii, dlatego wierzę, że się nie zawiodę ;)

5. "Ślebodę" i "Pionek" Małgorzaty i Michała Kuźmińskich - akcja pierwszej z nich rozgrywa się w Murzasichle, niedaleko Zakopanego, więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Uwielbiam góry! W związku z tym, że "Pionek" to druga część cyklu, nie mogłam sobie odmówić i również postaram się ją przeczytać ;)

6. "Inferno" Dana Browna - lubię prozę tego autora, ponieważ stanowi idealne połączenie powieści przygodowej z ciekawostkami. Nie mogę się doczekać chwili, kiedy będę mogła poznać dalsze losy Roberta Langdona, który prawdopodobnie po raz kolejny uratuje świat ;)

7. "Prawo Mojżesza" i "Pięść Dawida" Amy Harmon - powieści z wydawnictwa Editio, które już po przeczytaniu opisu wydają się być interesujące. Utwierdziły mnie w tym również Wasze recenzje, dlatego nie mogło ich zabraknąć w tym zestawieniu ;)

8. "Obudź się, Kopciuszku" Natalii Sońskiej - kolejna przepiękna okładka i prawdopodobnie równie świetna powieść. Jedna z tych pozycji, które po prostu muszą zagościć na mojej półce, i w których będę się zaczytywać tej jesieni ;)

9. "Kocha, lubi, szpieguje" Joanny Szarańskiej - kontynuacja przezabawnej komedii kryminalnej "I że Ci nie odpuszczę". Dawno się tak nie uśmiałam przy lekturze, dlatego już ostrzę sobie zęby na tę pozycję :D

10. "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!" Nicka Vujicicia - książka człowieka, który inspiruje do działania. Pomimo wielu ograniczeń, on nie czuje się gorszy i stara się w życiu coś osiągnąć. 


Tak oto wygląda moja jesienna 12-stka :) 
Czytaliście coś z powyższych powieści? Co jest warte uwagi, a co lepiej zostawić na koniec? 
A co Wam będzie towarzyszyć tej jesieni? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.