31 stycznia 2017

Podsumowanie miesiąca - styczeń '17


Witajcie!

Pierwszy miesiąc 2017 roku już za nami. Nie wiem jak Wam, ale mi minął w ekspresowym tempie, a wszystko przez sesję…na szczęście ostatnią w trakcie studiów ;) Ku mojemu zdziwieniu okazała się chyba najgorszą – pochłonęła mnie bez reszty i w natłoku nauki trudno było znaleźć czas na więcej niż kilkanaście stron książki dziennie. Mimo tego wszystkiego, najgorsze chyba już za nami. Przede mną jeszcze tylko jeden egzamin i wolne, a wtedy będę nadrabiać wszystkie lektury ;] Tymczasem zapraszam Was na krótkie podsumowanie miesiąca ;)

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 6 książek. Nie za dużo, jednak ze względu na egzaminy i naukę, jestem zadowolona, że udało mi się przeczytać aż tyle. Oto one:
- Elle Kennedy – „Podbój”
- Kasie West – „P.S. I like You”
- Melissa Hill – „W poszukiwaniu szczęścia”
- K. Bonda, M. Kalicińska, K. Michalak, K. Mirek, N. Socha, M. Warda, M. Witkiewicz – „Cicha 5”

Hit miesiąca: Trudny wybór. Wahałam się pomiędzy powieściami Kasie West, jednak szala zwycięstwa delikatnie przechyla się na stronę „Chłopaka z sąsiedztwa”, którego pochłonęłam w kilkanaście godzin ;)

Kit miesiąca: „W poszukiwaniu szczęścia”. Pomimo tego, że nie oczekiwałam wspaniałej lektury, która powaliłaby mnie na kolana, to i tak niekiedy męczyłam się przy czytaniu tej powieści. Niby fajny pomysł, jednak gorzej z wykonaniem. 

Ponadto, na blogu pojawiły się wpisy o:
Oraz
Wpis z nowego cyklu – „Blogerze, co polecasz?” (gdyby ktoś był chętny, by wziąć udział w którejś z odsłon, zapraszam na priv ;) )

Jak widzicie trochę się działo. Jednak już 6 lutego zaczynam tygodniowe ferie, podczas który postaram się nadrobić wszystkie wpisy, a także odwiedzić Wasze blogi :)

A jak wyglądał styczeń u Was? Jesteście zadowoleni ze swoich wyników? Jaka była najlepsza książka, którą przeczytaliście w tym miesiącu? Pochwalcie się w komentarzach! 

Trzymajcie się ciepło i do usłyszenia niebawem! :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.