13 lutego 2017

[PREMIEROWO] Elle Kennedy - "Podbój"

  Autor: Elle Kennedy
  Tytuł: "Podbój"
  Cykl: Off-Campus, t.III
  Liczba stron: 448
  Premiera: 13 lutego 2017
  Wydawca: Wydawnictwo Zysk i S-ka

  Dean Di Laurentis wie, jak korzystać ze swojego statusu gwiazdy hokeja. Dziewczyny go uwielbiają, ze wzajemnością, jednak każda z tych znajomości opiera się na seksie. Z drugiej strony mamy Allie Hayes, która przeżywa kryzys.. Jej długoletni związek z chłopakiem się zakończył, a ona nie potrafi poradzić sobie z kłębiącymi się z niej emocjami. Hannah, jej przyjaciółka, martwi się o nią, a chcąc uchronić ją przed nieproszonym najściem byłego, wysyła ją do domu swojego ukochanego, Garreta, gdzie mieszka również Dean, który ma mieć na nią oko... Jedna wspólna noc zapoczątkowała coś, o czym żadne z nich nie chce głośno mówić. Czy Dean jest zdolny do głębszych uczuć? Czy Allie jest gotowa na nowy związek?

Elle Kennedy od najmłodszych lat marzyła o tym, by zostać pisarką i zaczęła realizować swoje plany już jako nastolatka. Kanadyjka na swoim koncie ma liczne romanse i powieści erotyczne. Lubi tworzyć silne postacie dzięki którym powieść nabiera kolorytu. "Podbój" to moje drugie spotkanie z twórczością tej Autorki.

Na trzecią część cyklu Off-Campus czekałam od dawna. Gdy tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach na stronie Wydawnictwa wiedziałam, że muszę ją mieć. Fabuła opiera się na podobnych schematach, jak poprzednia część. Imprezy, hokej i seks, jednak zdarzały się momenty, kiedy nie potrafiłam opanować śmiechu i ludzie, którzy podróżowali ze mną autobusem/tramwajem dziwnie na mnie spoglądali, ale cóż... A sytuacja z Winstonem po prostu świetna! 
Na trzecią część cyklu Off-Campus czekałam od dawna. Gdy tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach na stronie Wydawnictwa wiedziałam, że muszę ją mieć. Fabuła opiera się na podobnych schematach, jak poprzednia część. Imprezy, hokej i seks, jednak zdarzały się momenty, kiedy nie potrafiłam opanować śmiechu i ludzie, którzy podróżowali ze mną autobusem/tramwajem dziwnie na mnie spoglądali, ale cóż... A sytuacja z Winstonem po prostu świetna! 

Jednak "Podbój" nie jest typowym erotykiem, w którym na każdej stronie są opisane igraszki głównych bohaterów. Mamy tutaj do czynienia z ciekawym aspektem zmian, jakie zachodzą w Deanie i Allie. To właśnie ich kreacje dodają smaczku powieści. Są jak ogień i woda. Dwie osoby, które w ogóle do siebie nie pasują, jednak z czasem można zauważyć, że każde z nich przechodzi zmiany, które powodują, że coraz lepiej się dogadują, a co najważniejsze - zaczynają być od siebie współzależni, jak Yin i Yang. Różni ich praktycznie wszystko, jednak po jakimś czasie tworzy się między nimi niezwykła więź.. Dean, mimo tego, że jest typowym samcem alfa i kreuje się na zadufanego i głupiego sportowca, w głębi duszy zdaje sobie sprawę, że to tylko pozory. Jest inteligentny, skłonny do poświęceń, jednak zamyka się na miłość. Allie, jak na aktorkę przystało, czasami lubi dramatyzować, jednak większość czasu spędza na martwieniu się o chorego ojca. Niekiedy jej pełna sprzeczności postawa mnie irytowała, jednak im dłużej czytałam "Podbój", tym bardziej ją rozumiałam.

Wisienką na torcie jest język powieści. Prosty, dość często wulgarny, jednak idealnie oddaje studencką rzeczywistość. Nie ma tutaj żadnego wyolbrzymiania i podkoloryzowania (czasami tylko dramatyzowanie Allie xd), za to dostałam sporą dawkę ciętych ripost oraz humoru, dzięki których niejednokrotnie śmiałam się podczas lektury. 

Podsumowanie: "Podbój" podbił moje serce! Gdyby ktoś dwa lata temu powiedział mi, że będę się zaczytywać w erotykach, to bym go wyśmiała. Tymczasem Elle Kennedy po raz drugi zabrała mnie do Briar, gdzie mogłam obserwować życie amerykańskich studentów. Mimo tytułu, który może przywodzić na myśl tylko jedno, powieść ukazuje historię rodzącej się miłości dwójki zgoła odmiennych osób, a także siłę przyjaźni i wsparcia. Książkę polecam głównie fanom twórczości Kennedy, a także wszystkim tym, którzy nie pogardzą ciekawym i niecodziennym erotykiem ;)

Za możliwość przeczytania dziękuję Portalowi Bookhunter i Wydawnictwu Zysk i S-ka. Tutaj możecie znaleźć moją recenzję --> KLIK

Moja rekomendacja "Podboju" :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.