5 marca 2017

Podsumowanie miesiąca - luty '17 :)


W marcu jak w garncu, jednak na razie na niebie gości głównie słoneczko :) Aż miło wyjść i poczytać na świeżym powietrzu :) Jednak czas podsumować miniony miesiąc, który pozostawił po sobie pewnego rodzaju niedosyt. Po sesji nie potrafiłam zabrać się do czytania, przez co mam ogromne zaległości i dopiero teraz zaczynam powoli odkopywać się z tego stosu ;)

W lutym udało mi się przeczytać 5 książek:

Hit miesiąca: Kolejny trudny wybór... "Najdłuższa podróż" urzekła mnie klimatem, mrokiem i XX-wiecznym Krakowem, natomiast "Połknąć żabę" nie zawiodła mnie. Chciałam dostać komedię kryminalną i właśnie to dostałam. W tym miesiącu to właśnie te dwie powieści skradły moje serce, a ich recenzje ukażą się na blogu lada dzień ;)

Kit miesiąca: Niestety najgorszą książką, jaką przeczytałam w tym miesiącu było "Nie oświadczam się". Nie chodzi o historię, lecz o chaotyczny sposób, w jaki ją przedstawiono...

Ponadto, na blogu pojawiły się jeszcze wpisy o:
Jak widzicie, działo się, ale mam nadzieję, że marzec będzie jeszcze łaskawszy i w końcu nadrobię wszelkie zaległości czytelnicze :) A jak Wam minął luty? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.