19 kwietnia 2017

200 000 wyświetleń - dziękuję! :)


Kochani!

Niecały rok temu, a dokładnie 3 maja 2016 roku cieszyłam się ze 100 tysięcy wyświetleń. Dzisiaj świętuję kolejną okrągłą liczbę - 200 000. 

Dziękuję Wam za to, że odwiedzacie mojego bloga. Zakładając go w 2013 roku w ogóle nie przewidywałam, że znajdą się osoby, które będą mnie obserwować i czytać to, co napiszę. Zdaję sobie sprawę, że na tyle lat pisania, to niewiele, jednak mnie cieszy każde wejście na moją stronę. Wiem, że jest wiele braków, jednak z czasem postaram się je wyeliminować i co najważniejsze postaram się umieszczać wpisy regularnie. Nawet nie wiecie ile mam w głowie pomysłów, tylko niestety deficyt czasu uniemożliwia mi wprowadzenie ich w życie. 

Jeszcze raz gorąco dziękuję, że jesteście ze mną! :*

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.