30 kwietnia 2017

Podsumowanie kwietnia + stosik



Kwiecień plecień, bo przeplata... Tak to chyba szło, prawda? Jeżeli chodzi o pogodę, to sprawdza się to idealnie! Było tak w kratkę, podobnie jak z moim czytaniem. Niby miałam sporo wolnego czasu, jednak poświęcałam go na praktyki i.. pisanie pracy magisterskiej, a czasu coraz mniej... Mimo natłoku zadań udało mi się przeczytać aż 6 książek. Jakich? Sprawdźcie poniżej.

W kwietniu przeczytałam (możecie przeczytać recenzję po kliknięciu w tytuł ;) ):

Hit miesiąca: Tutaj mam dylemat. Zarówno "Dziewczyna z daleka", jak i "Czas burzy"osadzone są w czasach II wojny światowej, jednak to powieść M. Knedler jest napisana w sposób, że nie można się od niej oderwać, a losy Nataszy porażają realizmem.

Kit miesiąca: Miejsce to zajmuje (niestety) książka autorstwa Simone Moro - "Misja helikopter". O ile poruszany temat jest bardzo interesujący, to sposób, w jaki himalaista go opisuje powoduje, że miałam ochotę porzucić ją w połowie...

Nadto, na blogu pojawiły się również inne wpisy o:
Jak obiecałam, dzisiaj pokażę Wam również mój dwumiesięczny stosik. Co prawda kilku książek brakuje, jednak i tak udało mi się tego trochę uzbierać ;)


Od góry:
  • John Grisham - "Demaskator" - od wyd. Albatros,
  • Kerry Drewery - "Cela 7"- od wyd. Sonia Draga,
  • Ilona Gołębiowska - "Powrót do starego domu" - od wyd. Muza i Business&Culture,
  • Simone Moro - "Misja helikopter" - od wyd. Agora i portalu Bookhunter.pl,
  • Maria Paszyńska - "Gonitwa chmur" - upolowana w Biedronce ;)
  • Adrian Grzegorzewski - "Czas burzy" - od wyd. Znak Literanova,
  • Peadar O'Guilin - "The Call" - od wyd. Czwarta Strona,
  • Piotr Chmieliński - "Rowerem po Amazonce" - od wyd. Agora
  • Dominik Szczepański, Piotr Tomza - "Nanga Parbat" - z biblioteki
  • Andy Weir - "Marsjanin"- z biblioteki
  • Magdalena Makarowska - "Dieta bikini. Fresh, fast, fit" - od wyd. Feeria Young

A jak Wam minął kwiecień? Co ciekawego czytaliście? Jakie książki pojawiły się na półce? :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.