11 lipca 2017

Książek na półce przybywa... - 3/2017


Koniec czerwca i początek lipca był dla mnie dość stresujący. Obrona, przeprowadzka do domu, formalności na uczelni i fakt, iż miesiąc się kończy jakoś mi umknął. Dlatego dzisiaj chciałabym nadrobić pewne zaległości. Dawno nie prezentowałam swoich nowych nabytków, a wierzcie mi, że w maju i w czerwcu przeszłam sama siebie. Dopiero gdy zaczęłam kompletować wszystko do wpisu dostrzegłam jak dużo książek przywędrowało do mnie. Nie przedłużając, zapraszam na majowo-czerwcowe stosy 😁



Majowe zdobycze (od góry):


  • Piotr Tymiński - "Wołyń. Bez litości" - od Autora,
  • Paulina Świst - "Prokurator" - od Bussiness&Culture i wyd. Akurat,
  • Krzysztof Koziołek - "Góra Synaj" - jw.
  • Cecelia Ahern - "Lirogon" - jw. → recenzja
  • Joanna Szarańska - "Kocha, lubi, szpieguje" i "Nic dwa razy się nie zdarzy" - efekty wymiany na portalu Finta.pl
  • Kasie West - "Chłopak z innej bajki" - od wyd. Feeria → recenzja
  • Alex Marwood - "Najmroczniejszy sekret" - od wyd. Albatros → recenzja
  • Anna Dąbrowska - "W rytmie passady" - od Bookhunter.pl i wyd. Zysk i S-ka → recenzja
  • Beata Majewska - "Konkurs na żonę" - od Bookhunter.pl i wyd. Publicat → recenzja
  • Jojo Moyes - "Dziewczyna, którą kochałeś" - efekt wymiany na LC
  • Ted Chiang - "Historia Twojego życia" - jw.
  • Margaret Atwood - "Opowieść niewiernej" - jw.
  • David Mitchell - "Atlas chmur" - jw.
  • Jordan Belfort - "Wilk z Wall Street" - jw.

Czerwcowe nowości (od góry):


  • Colson Whitehead - "Kolej podziemna" - od wyd. Albatros - recenzja już jutro ;)
  • James Rollins - "Wyłącznik awaryjny" - jw.
  • Magdalena Kołosowska - "Kształt gruszki" - od wyd. Feeria → recenzja
  • Kasie West - "Blisko ciebie" - jw.
  • Sandra Nowaczyk - "Friendzone" - jw.
  • Kirsty Moseley - "Chłopak, który o mnie walczył" - od wyd. HarperCollins Polska
  • Anna McPartlin - "To, co nas dzieli" - jw.
  • Eric Lindstrom - "Do zobaczenia nigdy" - od Bookhunter.pl i wyd. YA!
  • Agata Przybyłek, Natalia Sońska - "Przyjaciółki" - od Autorki;
  • Wojtek Miłoszewski - "Inwazja" - od wyd. W.A.B.
  • Paweł Zgrzebnicki - "Tam, gdzie kończy się świat" - od Bussiness&Culture i wyd. MUZA
  • Artur Urbanowicz - "Gałęziste" - od Autora
  • Liliana Fabisińska - "Śnieżynki" - z biblioteki
  • Huntley Fitzpatrick - "Moje życie obok" - jw.
  • Stephen King - "Bazar złych snów" - jw.
  • Hubert Hender - "Kolejność" - jw.
  • Christian Jurgensen - "Znikasz" - jw.
  • Joanna Jodełka - "Kamyk" - jw.
  • Marisa de Los Santos - "Jedyna" - jw. 


Jak widzicie sporo się tego uzbierało przez dwa miesiące, nie wiem kiedy to wszystko przeczytam... Ale... nie ma rzeczy niemożliwych dla książkoholika! 💪💪💪 Każda z nich będzie idealna na przerwę w nauce do aplikacji :D 

Co czytaliście z powyższych stosów? Od czego polecacie zacząć, a co lepiej odłożyć na bok? 
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.