8 lipca 2017

Podsumowanie miesiąca - czerwiec '17


Niektórzy już zdążyli zapomnieć o czerwcu, a ja dopiero przychodzę do Was z podsumowaniem miesiąca. Był on dla mnie dość trudny, wiele się działo, zwłaszcza na uczelni, ale na szczęście wszystko poszło po mojej myśli.

W czerwcu udało mi się przeczytać jedynie 5 książek:


  • "Życie w stylu vege" Magdaleny Makarowskiej - bardzo ciekawy poradnik, który wyjaśnił mi wiele kwestii związanych z wegetarianizmem [7/10] → recenzja
  • "Grę miłości" Huntley Fitzpatrick  - pierwsza powieść tej autorki, którą udało mi się przeczytać. Mimo przewidywalności historia pokazuje również jak ważna jest rodzina, nie tylko ta, w której się urodziliśmy, lecz ta, którą sami tworzymy [8/10]recenzja
  • "Lirogona" Cecelii Ahern - na początku powieść w ogóle mnie nie wciągnęła. Nie potrafiłam przebrnąć przez pierwszą część, ogromnie się męczyłam, jednak wraz z początkiem drugiej akcja zaczęła być coraz bardziej dynamiczna, dzięki czemu znacznie lepiej się ją czytało [6/10] recenzja
  • "Konkurs na żonę" Beaty Majewskiej - lekka, chwilami do bólu przewidywalna, jednak przeczytałam ją w iście ekspresowym tempie [9/10]recenzja
  • "Kształt gruszki" Magdaleny Kołosowskiej - druga powieść autorki, którą udało mi się przeczytać. Przedstawia proces dojrzewania do głębszych uczuć, a także pokazuje jak niekiedy cienka jest linia między przyjaźnią a miłością [7/10] → recenzja już jutro ;)

Łącznie 1804 strony, co daje nam 60,13 strony na dzień, jednak nie brałam pod uwagę książek, które rozpoczęłam, a nie skończyłam (a było ich aż 3 😉 ).

Hit miesiąca: Bezapelacyjnie króluje "Konkurs na żonę" Beaty Majewskiej. Lekka, przyjemna lektura, która skrywa również słodko-gorzką historię Łucji i Hugona. Już nie mogę się doczekać kontynuacji 💗

Kit miesiąca: Trudno nazwać kitem książkę, która dostała 6/10... Jednak okazała się najsłabszą pozycją, którą przeczytałam w tym miesiącu, a mowa o "Lirogonie" Ahern. Połowa historii w ogóle do mnie nie przemawiała, nie potrafiłam się wgryźć w nią, ale później było już tylko lepiej. Mimo wszystko, wypadła najsłabiej na tle pozostałych pozycji.

Nadto, w tym miesiącu ukazały się wpisy o:
A jak wyglądał Wasz czerwiec? 😄

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.