23 lipca 2017

[KONKURS] Zgarnij "Chłopaka z innej bajki" Kasie West!


Dzisiaj chciałabym Was również zaprosić na rozdanie, z uwagi na to, że już dawno nic nie organizowałam ;) Do wygrania będzie nowy egzemplarz powieści Kasie West - "Chłopak z innej bajki".

Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. krótko wyrazić chęć udziału w konkursie.
2. zostać publicznym obserwatorem bloga Ja-Książkoholik.blogspot.com i polubić fanpage na FB: KLIK
3. udostępnić podlinkowany baner na swoim blogu (i/lub) facebooku, Google+.
4. podać adres e-mail, przez który będę mogła skontaktować się ze zwycięzcą :)

Nie jesteście przekonani? Przeczytajcie moją recenzję tejże książki → KLIK.

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga Ja - książkoholik.
2. Nagrodą jest 1 nowy egzemplarz książki Kasie West - "Chłopak z innej bajki"
3. Konkurs trwa od 23 lipca do 6 sierpnia br. do godz. 23:59.
4. Zgłoszenia zamieszczać należy pod niniejszym postem.
5. Zwycięzca zostanie wyłoniony w losowaniu.
6. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające miejsce zamieszkania na terenie Polski; nie wysyłam nagród za granicę.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia się konkursu.
8. Dane do wysyłki należy wysłać w ciągu 3 dni od wyłonienia zwycięzcy na adres: ja.ksiazkoholik93@gmail.com
9. Organizator zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych podanych przez zwycięzcę.
10. Zgłoszenie się do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
11. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Wszystkim życzę powodzenia! :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.