22 lipca 2017

Podsumowanie półrocza :)


Dzisiaj zapraszam Was na krótkie podsumowanie mojego czytelnictwa I półrocza 2017 roku. Co prawda nie wyglądało ono tak, jakbym sobie tego życzyła, jednak i tak cieszę się, że udało mi się tyle przeczytać, zwłaszcza, że trochę się działo w tym czasie ;) Nie przedłużając - zapraszam! :)

W okresie styczeń - czerwiec  2017 roku udało mi się przeczytać 38 książek.

Styczeń:

  1. Elle Kennedy - "Podbój" - 8/10
  2. Kasie West - "Chłopak z sąsiedztwa" - 9/10
  3. Magdalena Makarowska - "Dieta uzdrawiająca organizm" - 8/10
  4. Kasie West - "P.S. I like You" - 8/10
  5. Melissa Hill - "W poszukiwaniu szczęścia" - 4/10
  6. K. Bonda, M. Kalicińska, K. Michalak, K. Mirek, N. Socha, M. Warda, M. Witkiewicz - "Cicha 5" - 6/10
Luty:




  1. Kerry Drewery - "Cela 7" - 9/10
  2. Magdalena Makarowska - "Dieta bikini. Fresh, fast, fit" - 7/10
  3. Agnieszka Olejnik - "Dante na tropie" - 6/10
  4. Piotr Chmieliński - "Rowerem po Amazonce" - 9/10
  5. Peadar O'Guilin - "The Call. Wezwanie" - 8/10
  6. Alex Marwood - "Najmroczniejszy sekret" - 6/10
  7. Kasie West - "Chłopak z innej bajki" - 9/10
  8. Anna Dąbrowska - "W rytmie passady" - 8/10
Czerwiec:

Łącznie udało mi się przeczytać 38 książek, co daje 10449 stron, i 57,73 strony na dzień :) Nadto, na blogu ukazało się 82 posty. Od początku roku co miesiąc, poza nowościami i premierami kinowymi zaczęły pojawiać się posty z cyklu "Blogerze, co polecasz?":
#1 - idealna lektura na zimowe wieczory
#2 - ulubiona historia miłosna
#3 - ale twarda babka!
#4 - wyjątkowa książka
#5 - mama na kartach książek
#6 - Akcja: LATO!

To półrocze było dość trudne dla mnie - duże pracy, mało czasu na czytanie, a kolejne zapowiada się bardzo podobnie. Niekiedy odczuwałam ogromną niechęć do pisania i czytania, jednak wtedy przypominam sobie o WAS - o osobach, które zaglądają na mojego bloga :) Każde nowe wyświetlenie motywuje mnie do tego, aby nadal prowadzić stronę :) Dziękuję Wam za to z całego serca! 💗💗💗💗
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.